Thursday, August 10, 2006

Mana Lagi Busuk.

Sedang aku menikmati setiap ulas isi durian, kawan( mat salleh ) menyapa aku..

Kawan: Kenapa kau suka makan durian?
Aku : Sebab sedaplah..kenapa? kau tak suka ke?
Kawan: 'Uwekk' Bau durian pun dah busuk, inikan pula nak makan..

Kawan aku buat muka geli dia..kira nak menghina orang yang makan durian lah tu..

Aku : Kau makan babi kan?
Kawan : Makan, rasanya macam ayam tau.

'siot' betul budak ni, samakan dengan rasa ayam pulak..'grrrrrr'

Aku : kalau rasa babi tu macam ayam, baik kau makan ayam je.
Kawan : kenapa kau cakap macam tu?
Aku : Rasa sama, tapi kan, bau babi tu 1km dah boleh bau..busuk nak mampus.
Tapi kau makan juga babi tu.

-Aku diam dan layan makan durian-


/* Gunakan frekuensi yang rendah apabila sebut perkataan babi */

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home