Sunday, August 6, 2006

Aku blogger



Aku bangun pukul 6.30 pagi,lepas tu gosok gigi..huhuhu…

Hari ini, aku pergi tengok wayang dengan ‘tuttttt’..best..

Aku terponteng kelas pulak hari ni…hihihi.

Aku nak bagi tazkirah sikit….bla..bla..

‘Ermm’ tulisan di atas adalah sebahagian daripada mereka yang mempunyai blog. Pelbagai cara blogger untuk memenuhi kertas maya mereka.Mungkin ada yang suka dan sebaliknya.
Kita yang membaca ni, janganlah pula rasa 1medu pula ya.
Bagi aku…

Suka hatilah blogger hendak tulis apa..
Suka hatilah blogger lain hendak baca atau tidak..
Suka hatilah hendak komen atau tidak..
Yang penting hati dia suka

//ubi pun ada batas..justeru itu,berbatas-batas la ya//

1medu = rasa loya, muntah.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

wah..naik pangkat dari pra blogger ke blogger skrg ya..mmg layak pun..Tahniah.

2:45 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home