Wednesday, April 5, 2006

Sahabat

Rumah sewa aku pernah di masuki pencuri,mujur barang-barang aku tidak di curinya,tapi banyak juga harta rakan serumah yang hilang..kami menasihati sesama sendiri supaya bersabar,ujian Allah.
Aku pun berkongsi cerita dengan kawan-kawan lain yang tidak tinggal serumah,atas tujuan supaya mereka berhati-hati juga..Tetapi respond yang aku dapat sebaliknya..."agaknya yang curi di rumah kau tu,bukan orang lain,mesti rakan serumah kau juga tu..bukan boleh percaya sangat."
Adoi!! kami selama ini percaya antara satu sama lain..orang lain pula sesuka hati hendak menghukum kami.Memang betul-betul menguji kesetiaan dan kepercayaan antara aku dan sahabat.

Aku mungkin terlupa orang yang pernah bergelak ketawa dengan aku, tetapi tidak mungkin aku melupakan orang yang pernah mengalirkan air mata bersama aku..

1 Comments:

Blogger deynarashid said...

kadang2 dengan ujian macam ni membuatkan kite lebih appreciate kawan kite :)

12:59 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home