Thursday, April 13, 2006

Praap..

Aku berkesempatan keluar dengan 'bini' aku. Destinasi yang dituju Pasar Seni. Sampai sahaja di sana aku duduk berehat di kaki lima sebelah Pasar Seni itu. Sambil menunggu seseorang..praap..praap, bunyi itu menarik perhatian deria telinga aku. Aku toleh sebelah, tengok pemuda-pemuda lebih kurang sebaya aku digari oleh polis yang tidak beruniform. Lalu sahaja pemuda,polis itu tanpa banyak soal terus gari dan dibariskan mereka disebelah aku. Aku yang tidak rasa bersalah,terus alih tempat duduk. Aku perhatikan mereka memang muka 'toya'.Apabila dirisik-risik, rupa-rupanya mereka itu semua penagih. Nasib baik aku 'kurus basah', kalau aku 'kurus kering' macam mereka, mesti aku pun kena praap dengan polis yang kental itu.
p/s : Jaga makan, Jaga Iman.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home